פריקה והמכלת מכולות

פריקה והמכלת מכולות הם חלקים חשובים בכל שרשרת אספקה. ביצוע נכון של עבודות אלה ימנע פגיעה בסחורה שנמצאת במכולות ויאפשר שמירה מיטבית על תכולת המכולות. כך שהסחורה אינה נפגמת אפשר להמשיך ולשנע אותה הלאה בזמן הנדרש ללא עיכובים או תקלות. המכלת מכולות הינה משימה מורכבת שדורשת ידע רב והבנה כי כל סוג של סחורה צריך לקבל התייחסות שונה וכי צריך לפרק ולהעמיס כל סוג של סחורה באופן שונה.

מהו תהליך פריקה וטעינה של מכולות

פריקה והמכלת מכולות היא חלק קריטי בתהליך הלוגיסטי של מכולות. זה כרוך בהובלה בטוחה ומאובטחת של סחורות ממקום אחד למשנהו. תהליך של המכלה של סחורות למכולות דורש ציוד מיוחד, כוח אדם ומומחיות כדי להבטיח טיפול נכון ובטוח בסחורה. פריקת מכולות כרוכה בהוצאת סחורה ממכולה בעוד שהטעינה כרוכה בהכנסתה למכולה לצורך הובלה. התהליך כולל סידור במכולה באופן המתאים לסוג הסחורה. לפני ההעמסה מסדרים את הסחורה על משטחים שאותם עוטפים בניילון ומסדרים כל אחד מהארגזים באופן מאורגן בחלל הפנימי של המכולה תוך ניצול נכון של השטח.

האמצעים והדרכים השונות בהם פורקים וטוענים מכולות

תהליכי פריקה והמכלת מכולות הם חלק בלתי נפרד משרשרת האספקה. ככל שהביקוש לסחורות עולה, חברות צריכות להבטיח שמערכות הפריקה והטעינה של המכולות שלהן יעילות ואפקטיביות. מערכות המכלת מכולות יכולות לנוע בין עבודה ידנית למערכות אוטומטיות המשתמשות בטכנולוגיות מתקדמות. תהליך טעינת המכולות חשוב גם הוא שכן הוא מבטיח טעינת סחורה על מכולות בצורה מסודרת להובלה בטוחה.

חברה מקצועית ואמינה לפריקה וטעינה של מכולות בצורה נכונה

אנו בחברת א.ס לוגיסטיקה בעלי ניסיון רב בביצוע תהליכי המכלה של סחורות למכולות ופריקת סחורות ממכולות לכל סוגי המכולות. אנו מטפלים בכל סוג מכולה באופן שונה בהתאם לתכולתה ומקפידים לבצע כל עבודה בכל המקצועיות הנדרשת לכך. אנו שמים דגש רב על ביצוע יעיל ואפקטיבי של כל עבודת טעינה תוך ניצול נכון של שטח המכולה וכן מקפידים על פריקת מכולות באופן מסודר וזאת במטרה לשמור על התכולה. חשוב שתהליכים אלה יבוצעו כהלכה וזאת על מנת לחסוך נזקים והוצאות כספיות לכן אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת לקבלת פרטים נוספים ותיאום שירות

המומחים לשירותכם!

לקבלת שירותי סבלות ופריקת מכולות:

alef rodos

worldwide service

קבוצת א-ר.או.ד.או.ס מתמחה בביצוע שירותי פריקת מכולות (קונטיינרים) וטעינתן, מבצעת באופן מקצועי ומנוסה ומציעה שירותי כוח אדם זמניים לעבודות סבלות ומלגזנות.

מדוע לעבוד איתנו?

התמחות

ביצוע שירותי פריקת מכולות

זמינות מלאה

שירותי כוח אדם זמניים לפי שעה

ניסיון ומקצועיות

שנים רבות של ניסיון,
מקצוענות ומוסר עבודה

עבודה מהירה

על הצד הטוב ביותר

מיון סחורה

סידור ומיון סחורה ומטענים

הכנה להעברת מבנים

בצורה מסודרת, נוחה ומהירה

שירותי החברה

Image hover effect image

לצפיה [...]

Image hover effect image

לצפיה [...]

Image hover effect image

לצפיה [...]

Image hover effect image

לצפיה [...]